AppleCare for Enterprise

Wat is AppleCare for Enterprise?

AppleCare for Enterprise staat voor ontzorging van uw IT afdeling. ACE is een uitbreiding van de fabrieksgarantie gecombineerd met uitgebreide service en reparatie van jouw devices door Apple.

Daarnaast krijgt de IT-afdeling toegang tot technische ondersteuning vanuit Apple en krijgen eindgebruikers ongelimiteerd toegang tot Apple Support. Met AppleCare for Enterprise bieden wij een complete serviceovereenkomst aan. Om in aanmerking te komen dienen in het eerste jaar van de overeenkomst tenminste 200 iPhones, iPads of Macs aangeschaft te worden met een ACE product. Deze drempel dient gedurende de overeenkomst behaald te blijven.

Snelle service op locatie en 24/7 support

Reparatie of vervanging van devices

  • Standaard reparatie of vervanging van 5 procent van iPhone/iPad of reparatie van 2 procent van Mac, ongeacht de reden.
  • Tegen meerprijs uit te breiden naar 10 procent van iPhone/iPad of reparatie van 4 procent van Mac, ongeacht de reden.
  • Met op locatie wordt ook de “home office” bedoeld.

Wereldwijd hardware service ter plaatse

  • Next Business Day On-Site (NBD) voor alle gedekte Apple hardware, uitgevoerd door IBM.
  • Deze dekking wordt gegeven in 160 landen wereldwijd.
  • Mac wordt On-Site gerepareerd. iPhone/iPad wordt On-Site geswapt voor een vergelijkbaar device.

Ondersteuning voor eindgebruikers

  • 24/7 toegang met voorrang tot Apple Support vooreindgebruikers.
  • Ondersteuning in de eigen taal tijdens kantooruren.
  • Aan de hand van een pincode die toegankelijk is voor alle eindgebruikers en familieleden van de eindgebruiker.

Dekking voor IT-afdelingen

  • Eén incident op bedrijfsniveau per jaar inbegrepen. 24/7 ondersteuning binnen één uur voor urgente problemen (P1).
  • MDM, beveiligingen implementatietechnologieën.
  • Toegang tot de AppleCare for Enterprise-portal voor het indienen van incidenten en het bekijken van accountactiviteit.

AppleCare ontzorgt uw IT afdeling en eindgebruikers

Het minimale aantal devices voor afname van AppleCare for Enterprise is 200. Dit aantal dient binnen een jaar te worden behaald en dient behaald te blijven gedurende de looptijd van het contract. Bestaande AppleCare producten (AppleCare+ of AppleCare Protection Plan) kunnen worden omgezet naar AppleCare for Enterprise.

Reparatie of vervanging van devices

Er zijn twee opties beschikbaar voor je organisatie. Gedurende de looptijd krijg je een tegoed waarmee tot 10% iPhone en iPad of tot 4% aan Mac vervangen of gerepareerd kan worden. Standaard geldt een tegoed van 5% op iPhone of iPad en 2% op Mac.

Wereldwijd hardware service ter plaatse

Voor alle reparaties of vervangingen geldt dat dit op basis van het Next Business Day On-Site principe is en is inclusief schadegevallen. Er zijn geen aanvullende kosten aan verbonden bij reparatie of vervanging buiten garantie. Verlies of diefstal valt buiten deze dekking.

Ondersteuning voor eindgebruikers

Alle medewerkers krijgen toegang tot Apple Support. Apple Support biedt technische telefonische ondersteuning voor Apple hardware, Apple software en persoonlijke accounts of instellingen. Medewerkers kunnen zich met een pincode identificeren bij Apple Support. Een medewerker kan ook voor persoonlijke Apple devices gebruik maken van Apple Support via deze pincode. Daarnaast kunnen ook Familieleden van de medewerker gebruik maken van deze pincode om toegang te krijgen tot Apple Support. Het aanmelden van reparaties verloopt via Apple Support.

Er worden geen extra kosten gerekend voor een eventuele No Fault Found case. Bij aanmelding via Apple Support wordt remote een diagnose gesteld en een inschatting gemaakt of On-Site reparatie nodig is.

Dekking voor IT-afdelingen

Voor alle reparaties of vervangingen geldt dat dit op basis van het Next Business Day On-Site principe is en is inclusief schadegevallen. Er zijn geen aanvullende kosten aan verbonden bij reparatie of vervanging buiten garantie. Verlies of diefstal valt buiten deze dekking.

Alle voordelen op een rij

  • Ontzorging van uw IT afdeling en eindgebruikers

    AppleCare for Enterprise biedt een volledige serviceovereenkomst aan.

  • Flexibiliteit

    Een jaar de tijd om drempel van 200 stuks te behalen. Hierbij bestaat de mogelijkheid om bestaande AppleCare producten om te zetten naar AppleCare for Enterprise.

  • Kostenefficient

    De kosten voor AppleCare for Enterprise zijn relatief laag. Ondanks alle extra dekkingen is AppleCare for Enterprise lager in kosten dan AppleCare Protection Plan (wat de standaard was in de markt en uitsluitend een verlenging van de fabrieksgarantie is).

  • Kwaliteit

    Reparaties en vervangingen worden uitgevoerd door Apple Authorised Service Providers, waardoor de kwaliteit gewaarborgd blijft en garantie wordt gegeven op de gedane reparaties.

Neem contact op

Wilt u meer informatie over AppleCare for Enterprise? Vul dan het formulier in. Onze Apple specialisten helpen u graag verder.

    Aanhef

    Contact opnemen

    ContactformulierClose

    Bedankt voor uw interesse in Centralpoint. Op werkdagen tussen 8:30 en 17:30 uur kunt u voor zakelijk IT advies live met een van onze medewerkers chatten of whatsappen. Laat hieronder uw vraag achter dan zorgen wij er voor dat u binnen 1 werkdag een antwoord krijgt.

    * u kunt als Consument niet bij ons bestellen. => Lees hier onze privacy- en cookieverklaring