Bedankt voor uw interesse in Centralpoint. Op werkdagen tussen 8:30 en 17:30 uur kunt u voor zakelijk IT advies live met een van onze medewerkers chatten of whatsappen. Laat hieronder uw vraag achter dan zorgen wij er voor dat u binnen 1 werkdag een antwoord krijgt.
* u kunt als Consument niet bij ons bestellen. => Lees hier onze privacy- en cookieverklaringEen complete thuiswerkplek
Faciliteer uw medewerkers ook thuis optimaal
Veel mensen werken sinds kort van thuis. Omdat het belangrijk is dat uw medewerkers ook daar optimaal kunnen werken, helpt Centralpoint met het samenstellen van de benodigdheden voor een thuiswerker en het plaatsen van een complete thuiswerkplek. Dit kan gaan van het voorzien van kantoormeubilair en IT-hardware tot de bijbehorende dienstverlening. Wij laten u in enkele stappen zien hoe wij dit aanpakken.
44%
van de thuiswerkers heeft geen goede thuiswerkplek.
Stap 1: adviesgesprek thuiswerken
Als thuiswerken nieuw is voor uw organisatie, is het belangrijk om uw IT-beleid hierop aan te passen zodat u thuiswerken succesvol kan implementeren in uw organisatie. Centralpoint adviseert u over de juiste technologie en tools voor uw organisatie zoals security, cloudoplossingen, beheer en software.
Stap 2: samenstellen van het assortiment
Wij denken graag mee over het assortiment dat het beste past bij uw organisatie en uw medewerkers. Elke organisatie heeft andere uitdagingen en noden, maar bij Centralpoint kan u IT-hardware, accessoires en kantoormeubilair vinden dat voor u het meest geschikt is.
IT-hardware
Van macOS en Windows tot Chrome OS. En altijd merkonafhankelijk.
IT-diensten
Wij ondersteunen u bij selectie, aanschaf, financiering en uitlevering van producten.
Kantoormeubilair
Een ergonomische werkplek kan worden geïnstalleerd bij elk van uw medewerkers.
Stap 3: bestellen, leveren en installeren
Zodra het assortiment is samengesteld, kan u overgaan tot het bestellen van de thuiswerkplek. Wanneer de bestelling is geplaatst, wordt een bezorgafspraak gepland met uw medewerkers. Onze installateur komt op de afgesproken dag de thuiswerkplek installeren. Hij monteert het bureau en de stoel, sluit de hardware aan en neemt het verpakkingsmateriaal terug mee.
Stap 4: break-fix
Omdat het niet vanzelfsprekend is dat uw medewerkers de hulp kunnen inroepen van uw IT-afdeling, bieden wij ondersteuning bij storingen van de hardware. Met onze aanvullende servicepakketten wordt elke storing binnen een vaste tijdspanne verholpen, ook bij stortingen op een thuiswerkplek.
Stap 5: medewerker uit dienst
Wanneer een van uw medewerkers uit dienst gaat, kunnen wij de gefaciliteerde werkplek ophalen, schoonmaken en op voorraad leggen. Wanneer u de hardware weer nodig heeft, wordt dit geleverd en geïnstalleerd op het nieuwe adres.
Heeft u ook al nagedacht over een beleid betreffende vitaliteit op het werk?
Persoonlijk advies nodig?
Wilt u meteen aan de slag met het stappenplan? Of heeft u nog hulp nodig bij een IT-beleid voor thuiswerken? Wij helpen u hier graag bij.
016 – 796 200
Maandag – Donderdag 09:00 – 17:30
Vrijdag 08:30 – 17:00
Verstuur bericht
via ons contactformulier